Citaat:
joadoor
Vreemdeling
--------------------------------------------------------------------------------
Je hebt het me echt niet gemakkelijk gemaakt met een horoscoop van iemand die in de puberteit zit.
Toch zijn er enkele dingen die me onmiddelijk opvallen.
Je vroeg me het geslacht te bepalen van de persoon maar bij mijn weten is dat praktisch onmogelijk. In deze tijd waar er meer en meer mannelijke vrouwen en vrouwelijke mannen zijn kan je wel zien of je te maken hebt met iemand die denker (mannelijke kant) of voelers (vrouwelijke kant). Deze persoon is dus duidelijk een voeler.
Als ze een vrouw is zou ik zeggen dat het moederlijk type is met een goede dosis emotionaliteit. Ze zal ook van sfeer houden (vb.kaarslicht ). Lichamelijk is de kans om meer naar het volslanke te neigen groot. Het zwak punt kan dan ook met de bloedsomloop te maken hebben.
Wat me ook opviel is dat deze persoon geen grote vriendenkring heeft en de vrienden die ze of hij heeft zijn meestal mensen die ouder en ernstig zijn.
De kans op een partner later met een leeftijdsverschil is heel groot.
De wil om te leven of te schitteren zit vooral in het kunnen naar buiten brengen van de persoonlijkheid. Daarin voelt de persoon zich afgeremd door de vriendenkring. Geen nood want door die tegendruk ontwikkeld de persoonlijkheid zich juist sterker.
Grote kans dat ze de ouderlijke thuis als koel, nuchter heeft ervaren. En zeker niet zonder strijd of mogelijk zelf een breuk.
De rest komt later.
Groetjes
Joadoor
|
Zet mijn antwoord er maar onder.