Los bericht bekijken
Oud 4 juni 2007, 13:29   #63
KrisKras
Banneling

KrisKras's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Firestone Bekijk bericht
Juist, en dan?

Ik lees recensie (met dank aan de Hertog) n�* recensie over dat boek, en allen zijn ze lovend over dit werk. Ik heb er maar twee gepost, maar er zijn er veel meer te vinden.

Als ik in één of andere complottheorie over de moord van JFK geloofde, dan zou ik me haasten om dat boek te lezen. Ik wil namelijk weten of hij inderdaad mijn theorie de grond inboort (zoals de recensies suggereren). Zo ja, dan zal ik mijn visie op de zaak moeten aanpassen, zo neen, dan kan ik anderen op wijzen dat hij mijn theorie helemaal niet weerlegt.

Zoals ik eerder al schreef, de JFK-samenzweringstheorieën situeren zich in een andere categorie dan de 9/11-samenzweringstheorieën. Terwijl deze laatsten slecht marginale impact hebben, geloven de meeste Amerikanen wel degelijk in een JFK-moordcomplot. Daarom dat zo'n onderzoek als dat van Bugliosi belangrijk is (veel belangrijker bijvoorbeeld dan een wetenschappelijke paper over WTC 1/2).

Mijn bescheiden bijdrage was het op dit forum te melden. Als sommigen zich daar aan storen is dat hun probleem.

het blijven slechts meningen.
KrisKras is offline   Met citaat antwoorden