Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe
Je bent wèl echt grappig. Ik vermoed dat ik het hoofddoekgedeelte er niet bij had mogen vertellen?
Of bedoel je nu dat ik aan het verhaal van deze alleenstaande moeder moet twijfelen (waarbij het over het niet terugbetalen ging)?
We waren namelijk gewoon aan het praten over financiele onafhankelijkheid en zo... de hoofddoek was dus maar een fait-divers in functie van het vervelende verhaal dat ze haar doktersbriefjes niet uitbetaald kreeg : het was op dat ogenblik voor haar namelijk een natte dweil in haar gezicht dat ze onder die penibele omstandigheden niet enkel geen uitbetaling kreeg maar dan nog werd gediscrimineerd tegenover iemand die een hoofddoek droeg. Maar ja, dat doet natuurlijk niks terzake nietwaar?
|
jij moet niet aan dat verhaaltje twijfelen, maar ik zie niet in waarom ik dit zou moeten geloven. ik vind het namelijk vreemd dat iemand, nadat ze het loket gepaseerd zijn, blijft zitten om te luisteren hoe andere klanten behandeld worden. maar goed.
ik zie nog minder in waarom dit ook maar enigszins relevant is in een discussie over de vakbonden en vb-lidmaatschap.