Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marlboro
Mijn broer heeft deze tekst helemaal zelf geschreven.
Ik vond het een goeie en heb deze dan maar zelf bijgehouden.
|
Dan heeft die he gecopypaste vand e VB website.
Citaat:
Een aprtij moet je bestrijden in het kieshokje en niet via een rechtbank.
En hoever ben je ermee gekomen met dat proces?Juist,nergens,integendeel zelfs,we hebben meer stemmen dan ooit behaald.
|
Mai het VB zit er diep in he? "Je" en "we"
IK heb nergens iets met dat proces te maken, ik ben hetzelfs akkoord met jou het was dom en onnodig. Dat veranderd NIKS aan het feit dat het volgens de in belgie geldende rechtsregels gebeurd is en dus correct is. ZO bevestigd door europa nog eens
Citaat:
Paterke leman heeft ook gezegd;we zullen wel rechters vinden die het vb zal veroordelen en opeens was het ook in gent te doen?
De eerste 2-3 rechters hebben der geen oordeel over geveld.
|
Idd en zo gaat dat in de rechtspraak.
Als over leman, die man heeft 0,0 macht, die kon dus zeggen wat hij wou dat maakt niks uit.
Citaat:
Dat zovele mensen op het vb stemmen zegt weldegelijk heel wat.
Vele mensen die ik ken die evenzeer als u anti-vb zijn zegden mij zelf dat ze het er helemaal niet mee eens waren dat men eender welke partij voor een rechtbank sleept.
|
lees hierboven.
Er is een verschil tussen zeggen dat de aanklacht niet juist was en zeggen dat het VB enkel veroordeeld was door 1 "franstalige" rechter die ze toevaliig vonden.
Citaat:
Het is de kiezer die dat moet beslissen,zo simpel is dat,dat is democratie.
De wil van de kiezer is hetgeen telt maarja,in belgie weten we dat de kiezer niets te zeggen heeft.
|
Oh jawel hoor, meer dan je denkt