Los bericht bekijken
Oud 8 juni 2007, 14:02   #38
labyrinth
Eur. Commissievoorzitter
 
labyrinth's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 juni 2004
Locatie: SchoonPlaneet
Berichten: 9.907
Standaard

[quote]
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door IlluSionS667 Bekijk bericht
Uw woorden zijn niets anders dan blind papegaai-werk van de officiële propaganda. Als u ook maar een beetje objectieve research had gedaan in orriginele bronnen, dan zou u de onnozelheid van dergelijke beweringen inzien.

Beneden zijn enkele feiten die u in uw hele retoriek negeert :
  • Dat het Duitse Rijk joden en homoseksuelen wou uitroeien is gebaseerd op zo'n sterke bewijzen, dat historici met muilkorfwetten en doodsbedreigingen worden tegengehouden om een andere mening te hebben en dat hun publicaties systematisch worden geconfisceerd en verbrand in onze "vrije" samenleving
Jammer genoeg voor u zijn er toch meerdere overlevenden van de gruwelijkheden die werden begaan door hen die u zo verdedigt. Ze kunnen gelukkig nog getuigen dat negationisme verwerpelijk is.

Citaat:
De euthanasie van zwaar gehandicapten zou je zelf ook beschouwen als een verlossing als je al ooit met een groepje zulke wezens in contact bent gekomen. Mensen die geen greintje bewustzijn uitstalen en die zelfs niet eens zinderlijk te maken zijn, zijn een last en een schande voor zichzelf en de samenleving. Er is geen enkele gezonde samenleving waarin dergelijke individuen kunstmatig in leven worden gehouden, zoals dat bij ons het geval is. Ik heb zelf enkele jaren geleden vakantiewerk gedaan in een inrichting waar ik met zulke mensen in contact kwam, dus ik weet waarover ik spreek.
Wezens.....
Voor u mogen wezens die niet beantwoorden aan de normen dus gewoon worden uitgeroeid. Wat wenst u te kweken, een supermens zoals men een soort superras honden kweekt ?
Sommige Vlaamse leeuwen zijn dus tegen abortus maar voor het uitroeien van levende wezens die een last zijn voor zichzelf en de anderen.
__________________
TOEKOMSTGERICHT tegen zinloos geweld en voor verantwoord ondernemen. VREDE en toekomst voor allen
Het Universum, de Evolutie en Spiritualiteit zijn één .
Als God bestaat is hij universeel en zijn alle godsdiensten, religies en filosofiën in de evolutie van de mensheid allicht een onderdeel.

Laatst gewijzigd door labyrinth : 8 juni 2007 om 14:11.
labyrinth is offline