Discussie: Inteelt
Los bericht bekijken
Oud 23 december 2003, 17:55   #16
mad_drone
Gouverneur

mad_drone's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar mad_drone
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Max
Het mooi vinden van een soortgenoot vindt vaak een evolutionaire reden. Er mooi en gezond uitzien , of in het algemeen het aantrekkelijk zijn van een soortgenoot, is de natuur haar manier om aan te duiden dat dit een goede en gezonde en diverse genencombinatie is.
Een goed voorbeeld van dit contrast is te zien in het verschil van "mooiheid" tussen Chassidische Joden in hun gesloten gemeenschappen die traditioneel gevaarlijk paren en de "normale" joden die een véél gezonder paringspatroon onderhouden in Israel waar een zéér hoge diversiteit aan rassen leven. Mulatjes of kruisingen zijn in mijn ogen en die van de meeste mensen , de mooiste mensen.
In een superieure cultuur moet alle gevaarlijke graden van inteelt verboden worden en misschien zelfs kruisingen aangemoedigd worden door dit volledig uit de taboesfeer te halen.

Een gezonde cultuur behoeft een gezonde biologische basis. Ik ben dan ook vóór de biologische meltingpot omdat dit een logisch natuurlijk process is in een wereld die een dorp is geworden , maar tegen de culturele meltingpot.
ik wil niet lastig doen, maar geloof jij in een cultuur die superieur is tov van andere culturen?
mad_drone is offline   Met citaat antwoorden