Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker
http://www.youtube.com/watch?v=Wd44XTlUQjQ
Ook net de link doorgekregen. Naar het schijnt drinkt de brave man zo goed als nooit. Maar op de G8 top bij een gesprek met Putin kreeg hij een glaasje wodka voorgeschoteld. Hij had dat beter geweigerd, maar ja, het kan zijn dat het glas water dat erop volgt dan polonium bevat. Enfin, het gevolg is er naar, maar ik vond dat Daerden het wel bonter heeft gemaakt.
|
ver van mij het idee iemand te brandmerken omdat hij een glaasje op heeft, maar van een President kan men toch wel wat meer fatsoen verwachten, vooral als hij overal rondbazuind dat hij nooit drinkt.Zelfs geen wijn!En dat in een land als Frankrijk.Maar vodka drinken met de Russische diktator, da's wel goed...De bijna failliete Franse wijnboeren zullen het op prijs stellen...Wie weet is het wel zo een ex-zatlap zoals Bush, alhoewel, nu lees ik daar net dat Bush terug aan de fles zou zitten...Voor mensen met zoveel macht in handen vind ik dat toch verontrustwekkend.Ik mag geen auto rijden als ik een paar pinten op heb, en terecht.Maar zij mogen in dronken toestand een WERELDMACHT besturen...