Los bericht bekijken
Oud 12 juni 2007, 12:30   #198
Starkan
Staatssecretaris

Starkan's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vavli Bekijk bericht
Wat ik heel vreemd vind: zelfs in Mol, het bastion van Sleekx, haalt CAP niks terwijl daar toch elke SPa-er wist dat Sleekx voor CAP is.
Op de CAPsite lees ik ook: de PvdA maakte van Jules D'Oultremont een racist. Daarbij twee opmerkingen:
1. De PvdA heeft als organisatie voor de verkiezingen geen enkele uitspraak over hem gedaan. IK en een paar anderen PvdA-ers hebben op dit forum kritiek op Dóultremont gegeven : het feit dat ik mijn persoonlijke mening daarover heb, wil nog niet zeggen dat de hele PvdA daar zo over denkt.
2. NIEMAND van de PvdA heeft gezegd dat hij een racist is: ik heb hem opportunisme verweten, niet dat hij dat vanuit racistische overwegingen deed !
Ik hoop dat dit op de CAPsite wordt rechtgezet want dit is echt wel een foute voorstelling van zaken !
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door KingHagar Bekijk bericht
Je persoonlijke mening zal naar mijn inschatting ook wel de mening van de partijtop van de PvdA zijn.
zeer verstandig om dit zinnetje te hebben aangepast..

Wat PVDA echt zegt over Jules D'Oultremont:

Andere belangrijk fenomeen is Jules d’Outremont. Hij is ex-burgemeester voor de SP.a in Houthalen-Helchteren. Een man die altijd voor de werkende mensen opgekomen is, maar door zijn partij gewipt werd als burgemeester. Hij haalt nu in zijn kanton (Peer) meer dan 5% van de stemmen voor de CAP. Met mensen als d’Oultremont moeten wij zeker samenwerken. Stevaert wil van Limburg een sterk merk maken, wij willen van de PVDA + een sterk merk maken. En er is nood aan en er is ruimte voor.
bron

Eigenlijk wel straf dat er mensen zijn die politics.be als spreekbuis van PVDA+ durven zien.. Echt, het politieke spectrum rijkt verder dan dit forum hoor.
Dat er enkele CAP'ers zijn die het niet kunnnen laten om zelfs tijdens hun campagne op PVDA te hakken, neemt niet weg dat de politieke leiding dat kinderachtig gedoe weet te doorprikken en naar een toekomst durft te zien.

Laatst gewijzigd door Starkan : 12 juni 2007 om 12:31.
Starkan is offline   Met citaat antwoorden