Los bericht bekijken
Oud 15 juni 2007, 07:01   #10
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AdrianHealey Bekijk bericht
LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL.

Hoe retarded kun je zijn. -_-

Voor de eerste fucking keer dat Verhofdstadt (en de koning, btw) eens rechtlijnig doen wat ze effectief moeten doen. Dat ze wet (ken je dat?) corréct opvolgen.
Zelfs dán krijgen ze kritiek.

Sorry, Duveltje en Driewerf, maar jullie flateren er op los.

Dat KB moét er komen en zál er komen. Maar de regering heeft op dit moment niét meer de democratische verantwoording om dat KB erdoor te jagen. Dáarom heeft de koning het - terecht - niet ondertekend.

In antwoord dus op uw vraag Duveltje. De premier moeit zich omdat een minister van zijn kabinet iets wilt doen dat gewoonweg niet mág. Hij heeft dus zijn verantwoordelijkheid opgenomen. En terecht dat hij dat deed.

En in antwoord op uw opmerking Driewerf. Nee, de koning kiest niét voor 'het kapitaal'. En nee, de hele regering en parlement is ook geen complot van 'het kapitaal'.

Zucht. Wat voor een fucking hysterie is dat hier altijd op dit forum. Iedereen die altijd van alles het negatieve wilt zien. -_-
Ze hebben inderdaad gelijk , (Verafstoot en de king,...) nu, moest ik een KMO hebben met 60 werknemers was ik wel al bezig met of een 2` bedrijf op te richten, of de C4`s aan het klaarmaken voor 11 man.

Die fucking leeglopers van bonden zou ik nie binnen willen, dan nog liever afslanken.
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden