Los bericht bekijken
Oud 15 juni 2007, 13:23   #57
Praetorian
Perm. Vertegenwoordiger VN

Praetorian's schermafbeelding

Locatie: Anti-liberalenstaat Ideologie: marxisme,Bolshevik-Leninism, Gramsci, Althusser, Badiou, Zizek, Sorel
Stuur een bericht via MSN naar Praetorian
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick Bekijk bericht
Ik kan u alleen maar zeggen de moment dat ge zo ne moeiaal parasiet van nen delegee zou willen binnen brengen in een bedrijf van ne kleine zelfstandige, dat die mens dan groot gelijk heeft dat hij wat personeel buitensmijt of desnoods zijn zaak sluit, ik zou het ook doen...

De meeste serieuse zelfstandigen gaan trouwens deftig genoeg om met hun personeel , ik ken er zo een paar, die voelen wel verantwoordelijkheid voor hun mensen, maar van het woord vakbond of delegee gaat terecht hun bloed koken, dat kost die mensen veel te veel geld, ...

Ne maat van mij had voor zijne werknemer een heel goeie regeling uitgewerkt dan begint mijnheer lastig te worden en wat te dreigen met vakbond, in een klein bedrijfje moet ge wel uw werknemer 100 % kunnen betrouwen, anders kunde het net zo goed zelf doen, tot die conclusie kwamen we allebei, ...
Jonge, aan mij moet ge geen blaaskes wijsmaken. Mijn pa en mijne cousin hebben in 101 kleine bedrijfkes gewerkt, er wordt daar gefraudeerd met de overuren ed. dat het niet meer schoon is. En de zaterdagavond nog eens bellen om vlug eens levering te doen. Ge zit gvd met uw gezin aan tafel en diene idiote baas peist dat ge niets beters te doen hebt.
Dat een middenstander rap zwijgt over "oneerlijke behandeling", het zijn de grootste dieven dat ge kunt vinden. Dat er maar snel een delegée komt. Mij krijgde niet zo zot om bij dergelijke klootzakken te werken.

Laatst gewijzigd door Praetorian : 15 juni 2007 om 13:24.
Praetorian is offline   Met citaat antwoorden