Citaat:
- totaal verbod op drugs. Drugsverslaafden moeten worden opgesloten in gesloten opvangcentra tot ze afgekickt zijn;
|
OK maar dan ook voor tabbak, alcohol en koffie!
Citaat:
- de criminaliteit met wortel en tak uitroeien. Misdadigers, ook jeugdige delinquenten, moet veel gemakkelijker in de gevangenis kunnen worden gestopt. Gevangenen moeten echter het recht krijgen op euthanasie, ten einde hen de kans te geven zichzelf te verlossen uit hun ellendig leven;
|
Ik denk niet dat een bankovervaller die na ijf jaar weer kan vrij komen gaat beslissen om euthanasie aan te vragen.
En zware gevallen als Dutroux evenmin want die amuseren zich teveel.
Citaat:
- systhematisch opsporen en terugsturen van alle illegale vreemdelingen. Het verbergen en/of het niet-aangeven van illegalen strafbaar maken;
|
Dat tweede vind ik nu écht wel overdreven. Ik hoop dat u geen christen bent want dit druist in tegen de meest fundamentele christelijke waarden.
Citaat:
- strenge scholen waar de leraars opnieuw heer en meester zijn. Desnoods moeten er in de scholen maar wat tuchtprefecten worden aangenomen;
|
Bedoelt ge terug van die strenge katholieke scholen? Ben ik blij dat ik niet meer schoolplichtig ben!