Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door born2bewild
dat vroeg ik me ook al af. Alsof spa of godbeterd spirit bij de oerknal tot stand is gekomen en ge daar niet van los kunt komen.
Ik vind die foto hierboven van Lambert trouwens zeer flatterend. Zeg Feremans ge zijt er hier toch niet mee aan het rammelen he?
|
Zonder de rooien zijn zowel Bertje, Lambert als Els de postjes kwijt die ze toch al cadeau kregen.
Deze discussie tussen Tantist en Brusselke stond hier namelijk te lezen na de Vlaamse verkiezingen:
Citaat:
-De Tijd heeft berekend dat het kartel van Spirit slechts 50.000 stemmen heeft aangebracht voor SP.A.
-Hebben ze ook zo iets gedaan voor de andere kartels?
-Toch wel... Zes zetels voor 150.000 stemmen... Terwijl het aandeel van de N-VA in het kartel met CD&V op zo'n 15 procent kan worden becijferd, blijkt dat van Spirit in het kartel met de sp.a maar een goede 6 procent te bedragen.
De Tijd schreef:
Met een 'prijs' van 16.666 stemmen zijn de al verworven Spirit-zetels nog goedkoper dan die van de N-VA
|
Feremans deelde toch al nooit in de spiritpostjes en kon bovendien Lambert nooit luchten.
Waarom blijft hij dan zeuren en zagen als het Spirit hem veel te rechts is, maar stapt hij het niet af?