Los bericht bekijken
Oud 17 juni 2007, 15:55   #5
duncan
Banneling

Standaard

Kleine toevoeging Manicheïsten en andere RARE mensen gelijk ik denken da ook VOORAL als ze aziatisch of nomadisch zijn of gelijk NATUUR volkeren die dichter tegen natuur staan dan de meeste blanke medemensen .

C2C ge zijt ne slimmen & bedankt want ik kon dit soort post niet plaatsen al 4 weken lang aan het nadenken HOE ...morja das verleden tijd nu lol thnx é

Planten hun ziel zen ZO sterk dat zelfs de WILDE dieren wel of niet van een gezegende plant ziel durven eten .

De zielijke plant is ZO sterk dat IK beweer er wonderen mee te kunnen doen wat ik reeds al deed .

1 bladje of takje of zaadje kan "ik" zo in kracht laten toenemen dat de persoon in kwestie de bittere of zure smaak proeft of ruikt ZONDER dat de persoon deze plant tak /blad / zaad oraal inneemt of vast neemt .

Tsss wonderen bestaan ni zegt men dan jaja ze mogen ze kussen lol ik weet en zag genoeg

MIJN theorie in zake genezing met planten zielen zen ouder dan den bijbel voor diegenen die mij nu al willen afkafferen try

Jezus speelde GRAAG met klei hoorde ik ooit en las het ook zo
zou die ook mé andere kruiden gespeelt hebben bijvoorbeeld cannabis of HET KRUID VAN ONZE HEER !

MARIAH ( heer in arameens )
Guanna ( eerste / oudste plaats + duidt op een soort volk-ras)

Die geleerden zullen nu pas echt werk hebben sé welcom to di guanna

duncan is offline   Met citaat antwoorden