Los bericht bekijken
Oud 26 december 2003, 18:23   #458
bartje
Minister-President

Standaard

[quote="Jan van den Berghe"]
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje
Dat is dan idd woord tegen woord met diene verstande dat de anti-homo's zo ie zo toch het onderspit zullen moeten delven tegen de pro homo's want het homohuwelijk komt er, en dat kan ik nu met 200 % zekerheid bevestigen, hopelijk nog deze legislatuur anders héél zeker tijdens de volgende (begin) legislatuur.
Goed, ik zal u na afloop van dit politiek werkjaar aan uw eigen woorden herinneren. Men hoeft geen alwetende politicoloog te zijn om te zien dat het homohuwelijk niet goed ligt in deze regering; en zoals de politieke zeden het vragen spitsen de tegenstellingen zich altijd nog meer toe naarmate de verkiezingen eraan komen. Zoals de kaarten er nu voorliggen komt het er zeker niet tijdens deze legislatuur.

't Lijkt er wel op dat de strijdende homoseksuelen hier al viktorie kraaien voor de overwinning nog maar in zicht is. Dit lijkt wel op de Franse veldheer die op de Groeningekouter ook zo zeker van zijn stuk was...
[quote]

Deze quote dateert van 6 oktober 2002. Jan zou me herinneren aan mijn eigen woorden zoals je kan lezen; wel ik wacht er nog steeds op!!! Maar blijkbaar wil hij dat gewoon niet toegeven.

Liefde is iets héél kostbaars, dat moet je echt koesteren
bartje is offline   Met citaat antwoorden