Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boadicea
Amai, dat is flink gelogen. De beelden op het journaal spraken voor zich. Je moet jezelf echt niet vergoeilijken. Steek het maar op de politie. Die zijn wel als eerste aangevallen en hebben gewoon gereageerd. Ik heb die betogers ook op hen zien slaan. Gewone mensen hebben geen reden om op agenten te slaan.
|
ik geef toe dat ik het journaal niet gezien heb, maar het preventief oppakken van een honderdtal mensen, waaronder drie advocaten, toont toch al aan dat de flikken duidelijk op een escalatie uit waren en daar geen pottekijkers bij wilden. waarom werden er anders zoveel onschuldige passanten opgepakt?
Citaat:
Dit argument doet eigenlijk niet terzake. Er lopen kortzichtige mensen rond, ja. Dat weet mijn kleine teen ook. Enkel is dit geen argument in deze discussie.
|
het is mss geen argument in DEZE discussie, maar het toont wel aan waar we heengaan. als zelfs de NGO's zich al bedreigd moeten voelen en vervolgd worden omdat ze een mening uiten die niet overeenkomt met die van de kapitalisten...dan is het ver gekomen
Citaat:
Preusse zijn argumenten zijn misschien wat grof weergegeven, maar als ze geen waarheid bevatte, hoefde je jezelf er compleet niet door aangevallen te voelen
|
ik voel me (nog) niet aangevallen