Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Steenbok66
gruwelijke feiten????
een betweterende sinjoor met VB en ander racistische sympathieën zit een groep jongeren uit te dagen met in Antwerpen gebruikelijke uitdrukkingen tegenover allochtonen...
hij krijgt het dientengevolge op zijn bakkes...
eigen schuld, dikke bult...
meneer sterft aan een aandoening van het zich opwinden en klop krijgen zonder enig echt bewezen oorzakelijk verband...
meneer wordt een symbool van de geopprimeerde autochtonen...
ja, wat kan de overheid daar tegen doen???
sinjoren zijn nu eenmaal racistisch ingesteld....
en daar kan de overheid niets aan veranderen...
ook het Vuil Blik niet...
|
Ik hoop voor u dat uw vrouw,kinderen en/of ouders nooit iets dergelijks tegen komen maar tis goed;laat mij weten als het ooit zou gebeurd zijn en dan zal ik hier net dezelfde domme zever als gij hier posten,ik ben eens benieuwd op zo'n moment dan naar uw reactie.
Het onderzoek heeft nocthans uitgewezen dat de moor geen racist was en dat het een vb'er was heb ik nog nergens harde bewijzen van gezien.Dus ik wacht.
Die jongeren waren amok aan het maken maarja,van mensen zoals u mogen die toch alles niewaar dus alle anderen die het goed bedoelen en die snotapen van krapuul tot de orde willen roepen mag niet en is het normaal dat iemand dan zomaar op je begint te rammen;mooie wereld waar we in leven en waar jij duidelijk aan mee werkt,proficiat.
Eigen schuld dikke bult?Dus als jij morgen ook maar heel eventjes iets verkeerds zegt over eender wat;dan mag ik u doodslaan?Leuk.
En als het bewezen is dat de man door die kloppen is bezweken dan zit uw vriend in de puree.