Los bericht bekijken
Oud 25 juni 2007, 14:51   #12
Marlboro
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
Tuurlijk niet. Het werk in Tienen is het werk van extreem rechtse marginalen. Het werk in Leuven is het werk van extreem linkse marginalen.

1 pot nat hoor.
Naar mijn weten is er nog niets bewezen wie de dader is.
Feit is wel dat het een dommekloot is en zo'n mensen moet men ook maar eens hard aanpakken.
Ik weet wat het is als ze je wagen kapot maken en/of er in stelen ect...Afblijven van een ander zijn gerief.

Maar wat moet ik dan zeggen beste RAF?Het waren 2 maal oost blokers die in mijn wagen hebben ingebroken en zware schade hebben nagelaten???
Allemaal de fout van de linksen omdat ze hier jan en alleman hier zomaar binnen en toelaten?Ja,deels klopt dat,men is hier veel te laks maar het is fout om te gaan veralgemenen en het zomaar blindelings op de linksen te gaan steken,er steekt veel meer achter dan dat.

Ik hoor dat altijd zo graag dat het vb en de mensen die erop stemmen onverdraagzaam zouden zijn maar net die mensen die dat zeggen bewijzen net zelf dat niet wij of het vb maar zij/jij degene bent die de grootste onverdraagzame bent.
Dag in dag uit zomaar wat blindelings op het vb zitten kakken=even onverdraagzaam beste raf.
*knip*
Marlboro is offline   Met citaat antwoorden