Los bericht bekijken
Oud 26 juni 2007, 12:54   #99
Boadicea
Perm. Vertegenwoordiger VN

Boadicea's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Max van Dietschland Bekijk bericht
Mits klaar en duidelijke afspraken is er geen sprake van het paard van Troje. Steun voor landen of bewegingen binnen de Islamitische wereld betekent daarvoor niet dat we de Islam in Europa steunen, die uiteraard een volksvreemde godsdienst is en zal blijven.

Bijkomend voordeel is ook mits een goede relatie en samenwerking tussen Europa en de Islamitische wereld, dat de remigratie van vreemdelingen veel vlotter kan verlopen. Het levert ook veel meer veiligheid op voor de Europese burger : 1. minder vreemdelingen, minder multikul - 2. veel minder haat tov Europa in de Islamitische wereld.

De anglosaksen doen het omgekeerde:

- ze moeien zich overal, vallen souvereine landen aan, doen de meest verwerpelijke en vulgaire zaken met hun gevangenen (Abu Graib) en wekken uiteraard de woede op van grote groepen van mensen
- ze laten alles en iedereen binnen, er is nergens zo veel multkul als binnen de JewSA

En dan kijken ze raar op dat onschuldige eigen burgers omkomen

Over een verderfelijk beleid gesproken...

Een samenwerking tussen Europa, Rusland, Venezuela en Islamitische-nationalistische bewegingen (zoals Hamas en Hezbollah bijvoorbeeld) en staten (Iran en Syrië) levert een sterke internationale coalitie op tegen de agressie van de imperialisten. Echte terroristen als Al Quaida moeten we zeker wel buiten beschouwing laten, wat dit zijn ook imperialisten van Islam kant en objectieve bondgenoten van de rabiate zionisten.
Ik zeg nergens dat samenwerkingen niet kunnen. Het Angelsaksisch model steun ik niet, maar persoonlijk heb ik ook mijn twijfels over Hamas en Hezbollah, die neigen ook teveel naar het terrorisme.

Dat Al Quaida eerder tegengesteld effect heeft, daar ben ik het mee eens.

Ik blijf er anderzijds bij dat Europa zijn handen beter van het Midden-Oosten kan afhouden. Als dank onthoofden ze daar hulpverleners en niet noodzakelijk Westerlingen. Laten verkommeren in de woestijn lijkt me het beste. Europa zou geen troepen mogen sturen en geen partij trekken, niet voor de USA, niet voor Rusland, niet voor Iran, niet voor Israël. Het zou een eigen, sterk, neutraal blok moeten blijven.
De VS mag daar doen wat het wil, laat de imperialistische kemphanen daar elkaar afslachten. Persoonlijk ben ik ook eerder een voorstander om UK uit de EU te zetten. Dat kan Europa enkel ten goede komen.

Anderzijds zie ik de Derde Wereldoorlog eerder uitgevochten worden in het Midden-Oosten zelf en blijf ik er bij dat Europa zich beter afzijdig houdt, om zo min mogelijk in de brokken mee te delen. Wij hebben onze bommen hier al gehad in de voorbije twee wereldoorlogen. Laat de ellende nu maar aan een ander.