Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Oberst
U bent zo voorspelbaar. Zoals ik al zei: het is nooit goed genoeg voor Erik Feremans.
Hebt u mijn post wel gelezen? Ik zeg net dat die belastingverlaging mogelijk gemaakt wordt door de afschaffing van de transfers van Vlaanderen naar Wallonië. Lagere belastingen zorgen overigens voor een grotere economische groei en minder belastingsfraude, en dus proportioneel meer inkomsten.
Niet iedereen is voor de afschaffing van de twee netten, Feremans. Ook mensen met een andere mening dan u, hebben een mening.
Och jongen toch, wie een hond wil slaan vind licht een stok. Uw antwoord stond al op voorhand vast. Wat ik ook gepost zou hebben, al was het het programma van Spirit, het zou nooit goed geweest zijn. Blijf jij maar mooi verder doen met je onbestaande partijtje Spirit, en surf maar mooi verder naar blokwatch. Wel oppassen dat uw zuurtegraad uw computerscherm niet naar de kloten helpt.
|
Feremans is ondertussen opgehoepeld bij Spirit van puur miserie.
Hoe zou je zelf zijn, beseffen dat je totaal onbekwaam bent .
Van zijn flutpartijtje blijft in de kamer niets meer over, door oa zijn toedoen en dat komt hier zijn grote muil openzetten.