Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De anarchistische bankier
Neen, dat is geen misdaad. Ook niet volgens het huidige recht.
Zo iemand moet volgens mij permanent door de politie in de gaten gehouden worden, maar dat is niet het huidige recht.
|
In mijn ogen moet zo iemand voor jaren naar een gesloten instelling met veeeeel therapie. maar soit.
Citaat:
Dat is idd gegarandeerd. Maar je raakt de klootzakken niet kwijt door iedereen als klootzak te beschouwen.
|
Waar beschouw ik in dat voorbeeld iedereen als klootzak? jij bent die term beginnen gebruiken en ik pik er op in. Iemand die zoiets doet is geen klootzak meer moet hulp krijgen en liefst ook zijn rijbewijs kwijt voor een termijn die geacht wordt om zijn revalidatie rond te krijgen.
Citaat:
Ik ben niet dogmatisch, maar ik aanvaard alleen rationele argumenten.
|
En die bied je me ook niet.
Citaat:
Noem jij jezelf rechts-progressief?
|
Rechts en links is steeds een leuk spelletje. Ik ben voor een onafhankelijk Vlaanderen (dat is mijn top prioriteit), ik ben voor activering van werklozen, ik ben voor euthanasie in de mate van het mogelijke al moet je daar rekening houden met kids die lastige bomma eens kwijt willen en ik kan abortus hebben op dezelfde voorwaarden die Metternich stelt nl. Verkrachting, mentaal of fysiek risico voor moeder, mogelijk te erge handicap. Ik ben voor het homohuwelijk hoewel men die hele polemiek had kunnen oplossen door het statuut van samenwonenden gelijk te stellen met dat van gehuwden of een tussenstatuut te maken dat aan die voorwaarden voldeed. Maar neen, men wou cvp-tje pesten. worden leuke onderhandelingen.
Ik ben niet voor homo adoptie, enkel en alleen omdat ik tot dusver geen gedegen studies heb gehad waarin onomstotelijk staat dat een vader-vader of moeder-moeder koppel een kind hetzelfde kan bieden dan een vader-moeder koppel. Ik ben niet perse tegen, maar ik ga nog altijd uit van de rechten van het kind, en niet de rechten van een koppel om een kind te hebben.
Ik ben wel rechts, maar conservatief ben ik nu ook weer niet echt. Ik laat het aan jou om er een label op te kleven hoor.