Discussie: CGKR afschaffen?
Los bericht bekijken
Oud 28 juni 2007, 01:42   #270
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Jazeker's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AdrianHealey Bekijk bericht
Kun je mij eens zeggen welke wet die bepaalt wat ik mag lezen?
Idem met wat ik mag denken.
Anciaux heeft een verdienstelijke poging gedaan om de bibliotheken te verbieden om Mein Kampf, het literair underdogje van de Führer te verbieden. Ik weet niet hoever hij erin geslaagd is. Zelfs geschiedenisleraars hadden zin om door de straten van Brussel te marcheren tegen dit soort onzin.

Je mag denken wat je wil, maar je mag het niet zeggen. Van Velthoven Jr. heeft zijn ballonetjes reeds opgelaten. belgique internet service providers (lees belgacom en telenet) moeten alle sites blokkeren die illegaal zijn. Hij noemde pedofilie en ook racisme. Wetende hoezeer die term racisme uitgehold is geweest door diezelfde generatie van politici kan je je best inbeelden hoe vrolijk de censuurschaar het internet in belgique gaat schaden. En we durven lachen met China dat censuur op het internet uitoefent. Maar jij bent een liberaal en vindt dat vast goed. Censuur is nodig voor een liberaal denk je... je bent daarmee meer open-VLD dan een echte liberaal.

Citaat:
Dit is overdreven.
Je maakt er een karikatuur van. En ik heb niet zo denderend veel zin om karikaturen te gaan weerleggen.
Het is geen karikatuur. Het is de nachtmerrie van mensen die dagelijks door het CGKR voor de rechter worden gesleept en die hun spaarcenten aan advocaten moeten slijten om uiteindelijk vrijspraak te krijgen. (hun aanklagen stond in de kranten, hun vrijspraak niet, en die kosten voor advocaten zijn ze kwijt).

Citaat:
Wel. Ja.
België heeft het niet slecht. Dus direct de barricade's opgaan heeft geen zin.
Dat soort laissez-faire, laissez-passer behoeft een enkel plaatje:

Het is HET beeld van de ondergang.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
*KNIP* Deze opmerking lijkt mij persoonlijk en onnodig grievend.
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Jep, heil Jazeker.

Laatst gewijzigd door Jazeker : 28 juni 2007 om 01:43.
Jazeker is offline   Met citaat antwoorden