Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ericferemans
Dat de Spa zo ziek is als wat is duidelijk.
Veel zieker dan de PS in Wallonie, tussen haakjes: bij hen is luiaardij en vriendjespolitiek iets wat ze aanklagen, bij ons is het iets dat geen hoofd doet draaien, zoals je hier terecht opmerkt.
Maar dat wil niet zeggen dat hun basis, dat het merendeel van de mensen die begrijpen waar het over gaat nu moeten opkrassen: ze moeten zich gaan weren.
Ik ben de eerste om voor grote kuis te pleiten. Ik doe dat tussen haakjes al jaren en werd hiervoor gek verklaard: ze gingen de verkiezingen winnen door hun prachtige politieke houding. QED.
|
weet je wat ik prachtig vind aan u ? uw eerlijke en vinnige kritiek op het profitariaat van en binnen de SPa en PS. Het is tijd om die stal eens uit te mesten en zou u graag tot stalmeester benoemen.
Iemand die ingaat tegen de politieke partijstroom verdient respect. Bij deze weet je het.
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
|