Ik wil toch eens mijn objectieve mening geven over de holocaust. Ik heb ook eens de argumenten bekeken die revisionisten gebruiken. Vroeger interesseerden mij die argumenten niet omdat ik (ik geef het toe) het cliché beeld had dat alle revisionisten anti-semisten/nazisten... waren. Het was pas toen ik een docu tegenkwam van de (ex-) Joodse revisionist David Cole dat mijn interesse voldoende geprikkeld was om het eens te bekijken. ik dacht van "bizar, een Jood die de holocaust ontkent, dit wil ik wel eens zien". Cole heeft ondertussen wel al zijn mening herzien om bepaalde redenen maar dat is een verhaal op zich. Alleszinds, de argumenten die hij in zijn docu aanhaalde geloofde hij op dat moment en stond hij achter.
Ik moet zeggen dat het totaal niet was wat ik verwacht had. De argumenten zijn op sommige punten zeer intrigerend, zoals de onderzoeksresultaten van Leuchter, de verbouwingen aan de gaskamers en de tijdspanne in relatie tot het aantal gecremeerde lichamen etc...
Ik moet tot mijn verbijstering toegeven dat de argumenten veel sterker waren dan verwacht, en daarom vind ik het ook spijtig dat er geen vrije discussie over kan zijn, want het kan volgens mij pittige en interessante discussies opleveren.