Los bericht bekijken
Oud 28 december 2003, 15:39   #21
Peter De Ryck
Banneling
 
 
Geregistreerd: 31 juli 2003
Locatie: Deurne-Antwerpen
Berichten: 1.682
Stuur een bericht via ICQ naar Peter De Ryck Stuur een bericht via Instant Messenger naar Peter De Ryck Stuur een bericht via MSN naar Peter De Ryck
Standaard

[quote="Kim"]
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peter De Ryck

Waarom zou er geen locatie bestaan? Die is er zeker, maar ik vind niet dat u die moet weten.
De leden mochten hun stem zeker uitbrengen, zo werd onder andere gestemd over migrantenstemrecht, legalisatie van drugs, de verkiezingen etc etc...

Eigenlijk is het zinloos discussiëren met u omdat u steeds lijkt te denken dat u het warme water hebt uitgevonden. Het verbaast mij dan ook niets dat u constant tussen Vlaams-Nationalisme en Belgicisme pendelt. Ik begrijp heel goed waarom dhr. Beysen u destijds uit de partij heeft gegooid.

Bij deze is voor mij deze belachelijke discussie over het al dan niet bestaan van een locatie dan ook gesloten. Wie zal het nu in godsnaam weten, ik (provinciaal voorzitster die in de RvB zetelt) of u, (die al maanden niets meer met de BUB te maken heeft)?
1)De Voorzitter werd niet verkozen door de leden.
2)U bent niet in staat om de locatie te vermelden.
3)U wijkt af van het onderwerp.
4)Duidelijk dat u geen oprechte intenties heeft(gepatenteerde leugenaar)
5)Wanneer u dit wanbeleid binnen de B.U.B.blijft hanteren vrees ik dat uw studentenbeweging nog een kort leven beschoren is.
6)Niemand wil met uw Voorzitter nog verder werken(uitzonderingen bevestigend de regel)
Peter De Ryck is offline