Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peter De Ryck
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kim
Ik niet, het enige wat ik over de schaduwgemeenteraad ooit heb gezegd was mijn kant van het verhaal over het feit dat Peter mij van een "orgie" beschuldigde.
En wat heb ik dan concreet gezegd? Als je je die uitspraak nog heel levendig herinnert, zou ik dat wel graag weten.
|
Neem mij niet kwalijk,maar wanneer een vergaderzaal boven een taverne is,en u blijft na de vergadering(schaduwgemeenteraad)ruim een half uur in mannelijk gezelschap achter dan vindt ik dit niet kunnen.
U kan dit ook bespreken zoals iedereen in de taverne.
Wanneer u nadien met dit heerschap naar beneden komt en iedereen vuurrood straal voorbij loopt naar buiten,zonder nog een goedeavond te zeggen(zelfs niet tegen uw eigen partijgenoten)dan heb ik mijn bedenkingen.
Ik noem dit een gebrek aan opvoeding of u voelt zich boven iedereen verheven.
Ps.ik heb bij mijn weten het woord orgie nooit gebruikt,maar u zal het wel beter weten zeker aangezien ik lichamelijk niet aanwezig was(gelukkig).
|
U geeft steeds nieuwe dingen aan...
1. Ik kwam niet vuurrood buiten.
2. Wanneer dhr. Vanhoof mij in de vergaderzaal aanspreekt, antwoord ik direct op zijn bemerking/vraag. Het feit dat dat boven in de vergaderzaal gebeurde is niet mijn schuld.
3. Ik heb mijn eigen partijgenoot niet voorbijgelopen, die stond namelijk samen met juffr. Pauwels aan de parkeergarage buiten.
4. Ik voel mij zeker niet boven iedereen verheven.
5. We zullen maar niet beginnen over het optreden dat uw lieftallige vrouw daar heeft gegeven zeker????? Van opvoeding gesproken, inderdaad!