1 juli 2007, 12:57
|
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 1handclapping
De grote vakantie is begonnen ! & wat zien we bij de niet-halal voedsel verstrekkenden ? Zichzelf duidelijk als moslim afficherende jonge dames met hun kindjes die zich te goed doen aan de verwerpelijke onethisch tegen hun religie in geslachte vleeswaren. Hoe kleden zij zich ? Hun vrouwelijke vormen verhullend in onopvallend zwart ? Neen : in heldere pastelkleurtjes met een fraaie jeansbroek (maar zonder blote navel, helaas) - maar dus wel met een hoofddoek.
Moeten we nu aannemen dat die hoofddoek een uiting van religiositeit is
of is het gewoon een soort affirmatie van "integreren ja - assimileren nee" ?
Ik meen dat we een aanzienlijk deel van de stedelijke bevolking absoluut "integratiefreudig " is - maar anti-uniformiteit. er zijn inderdaad godsiensten met zeer strikte vestimentaire geboden (de sikhs bv. met hun tulbanden) & er is de vrolijke bandana & hoofddoekenmanie, waar onwetende
"autochtonen" aanstoot aan nemen.
Het enige voorschrift in de koran betreffende vrouwenkleding zou zijn dat ze vooral hun borsten moeten bedekken. Ik wacht nog altijd op een wijde verspreiding van anti-moslimgevoelens die ervoor zorgt dat "vlaamsnationalistische" dames zich in de openbaarheid begeven met ontblote borsten (liefst de jongere modebewuste generatie). Van mij mogen die zelfs in het kader van het laicisme achter de loketten plaatsnemen, ben ik er eindelijk gerust in dat er geen moslima aan de overkant zit !
|
Die zit! 
de bruine pest is de islam. Het is de meest boosaardige ideologie sinds het nazisme.
|
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles
Mogelijk zijn het hebben van verbale kwaliteiten niet uw grootste talent.
|
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andev
Waarom zou ik moeten weten wat "multivariaatanalyse" betekent???
De mensen, steeds meer en meer, hebben lak aan dat soort gelul.
|
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mike Godwin
By all means, compare these shitheads to Nazis.
|
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy
Ja ik heb gezegd dat ik de moord op duizenden Nigerianen, omdat het zwarten zijn, goedpraat.
|
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy over Europa's moslims
Naft er over en een stekske.
|
|
|
|