Discussie: BHV, weer niets.
Los bericht bekijken
Oud 2 juli 2007, 12:10   #166
UFSIA
Parlementslid

UFSIA's schermafbeelding

Standaard

offtopic :

Nou ja, effe stoppen met de steken onder water naar elkaar , spreek eens RL met elkaar af, Maerlant kan Raf met een handschoen in 't gezicht slaan en die dan op de grond laten vallen. Dan kan Raf die handschoen oprapen en terugmotten en dan pakte elk een pistool en ge draait uzelve om en doet 30 stappen die hardop geteld worden door een derde en dan draait ge u om en ... probleem opgelost either way.
Dat of ga naar koetjes en kalfjes ... of zo'n banmededelingen discussies of zo ?

Is BHV niet voldoende om deze draad te vullen ?

ontopic :

Ik ben niet altijd even snel en zie niet altijd wat er nu gebeurt, en ik geloof in de nva en zou graag willen dat ze erin slagen om een staatshervorming door te voeren, en ik snap dat grote onderhandelingen niet openbaar kunnen en je daar in een kasteel voor moet afspreken om rustig te babbelen en zo ... maar toch ... Giserke heeft in deze draad een aantal uitspraken gedaan in het begin en ik had daar wat vragen over hier :
http://forum.politics.be/showpost.ph...0&postcount=54

Ik ben nu normaal niet ongeduldig maar ik heb geen antwoord gekregen totnutoe. Dat is zeker geen verwijt a la "oh nee je negeert het" , immers 't is waarschijnlijk dat door het vele offtopic mijn vragen overlooked geworden zijn geworden.

Zou Giserke mijn vragen over zijn uitspraken me dat effe kunnen uitleggen ( of een andere nva'er eventueel ) ? Want ik snap het echt niet meer en ik zou zo graag mee zijn in de logica van 't Vlaams Kartel want ik geloof er echt in maar ben het noorden nu toch wel kwijt

mvg. Sint Ignacius
Wanneer je ziet dat in het land de armen worden onderdrukt en het recht en de rechtvaardigheid geschonden, wees dan niet verbaasd. Want een hoge ambtenaar wordt door een hogere beschermd, en zij beiden weer door ambtenaren die nog hoger zijn.
~ Boek Prediker, Hoofdstuk 5, vers 7
UFSIA is offline   Met citaat antwoorden