Los bericht bekijken
Oud 3 juli 2007, 13:20   #71
Graaf van Vlaanderen
Partijlid

Graaf van Vlaanderen's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker Bekijk bericht
ik spring van een brug en neem mee:
nen mp3-speler vol muziek, Leterme, een zak spruiten, een foto van een cynische pony, nen opblaasbare molensteen, een stuk zeep, fake doodsbedreigingen van ne moslim, een washandje, een kunstwerk van panamarenko, alle nazi's, fascisten, rasisten, religieuze fundamentalisten, extremisten, terroristen, en andere agressieve zotten, een paar shotglazen tequilla, mn regenmantel, een bugee-rekker, een schoon paar sokken, een bureaustoel, een aan watervergiftiging overleden goudvis, een barbeque, een doosje zuurstofvaste lucifers, aanmaakblokjes, mijn trouwe ros, mijn teennagelknipper, de dames uit zijn avatar, de ganse discografie van bob dylan en een fles gel, een te groot kastje, 2 bijhorende kleinere kastjes die 10cm te groot zijn en een kettingzaag om kasten in te korten, een bed, topic 91640, een goed boek, een condoom, een opblaasbare pop, duupje een BBP'ke en ne remork om alles in te proppen ne ferme 4X4 om dien remorque te trekken, nen emmer groene stroom, de moderatie van dit forum ,een zeppelin, een modelbouwparachute, mijn collectie cactussen, wat wijze uitspraken van Duncan, de maan, Herman De Croo, een kattebak voor jazeker en een tapir.
egoïst