Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bazilfunk
Ik heb nooit gezegd dat die voorposter de leider was van voorpost. Ik heb de rechter ook niet weet zeggen dat demoor geen lid was van voorpost.
|
Oh, je kent de pers toch. Had Demoor echt een voorposter geweest dan hadden we dat per dag over tien bladzijden in elke krant gehad. Buiten de insinuaties van Humo is er nooit bevestiging geweest. Ik zie mezelf nog geen lid worden van Voorpost maar ik volg wat ze doen meer dan genoeg om zeker te zijn dat mocht Demoor lid zijn geweest van Voorpost dat ze dat dan verdomd hadden toegegeven en waarschijnlijk nog een protestactie ter zijner ere hadden gehouden ook. Het hoeven niet allemaal heimelijke slijmende mediafiguren te zijn. Ik denk dat je hier Voorpost een beetje te zeer met jezelf vereenzelvigd... jij zou het stilhouden en de media laten afdreigen dat ze niet mogen publiceren en gastcommentators in kranten overhalen om het in een goed daglicht te stellen, Voorpost niet.
Nu ga maar snel terug naar Second Life, je maandlimiet is net weer op nul gezet.