Los bericht bekijken
Oud 7 juli 2007, 07:45   #2
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Paulus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marijke taffein Bekijk bericht
ik ben er net achtergekomen dat ik voor elk van mijn kinderen het bedrag van 5000 euro waard ben , zoveel hebben ze net gekregen voor het feit dat ze me samen met de moeder van hun halfbroer hebben verraden mijn huis verkocht en mij naar een ander land verbannen op een moment dat ze me bijna in een financiele afgrond hadden geholpen , , 5000 euro het geld van de erfenis van hun overleden vader , 2000 euro daarvan was zelfs geld dat ik in de eerste acht maanden na zijn dood had weten te verdienen door dubbele shiften te draaien voor interimsburoos in de hoop ze daarmee geheel vrijwillig de erfenis te kunnen uit betalen .....

en ik vraag me af hoe laag je kunt vallen als kind door je moeder op die manier te behandelen ....

de rechtbank had de zaak verwezen naar de raadkamer maar de rechter besliste geen vervolging in te stellen ...en dat ondanks het feit dat ik gedurende de vijf jaar die volgden op mijn man s dood in elkaar geslagen werd voor iedere frank die ik kon verdienen ...en ondanks alle bewijzen die ik nog had weten te verzamelen in de kapotgeslagen inboedel van mijn indertijd overhaast verlaten woning .....

de notaris heeft in de laatste vier jaar nooit kontakt met me opgenomen en tekende nu zelf vcor akkoord van de verdeling ...ik vraag me al lang niet meer af wat er nog wettig is en wat niet ....

de belastingen eisen geld dat van mijn deel van de nalatenschap zal moeten worden betaald over geld dat ik nooit heb verdiend ...een schatting over inkomsten van 2003 en dat terwijl ik in april van dat jaar al het land had verlaten en dus nooit geld heb verdiend over die periode .2002 gelden die zelfs niet eens op mijn rekening terecht kwamen ..... leningen hypotheken met vervalste gegevens betalingen en schulden van hen dienen uit mijn deel van de verkoop van het huis sommigen dragen heel duidelijk een vals handtekening van mij --- bezwaarschriften ingediend maar haalde blijkbaar niks uit ....

ik was ooit een van de 500.000 verdwenen belgen in belgie .....

gelukkig heb ik hier een nieuw leven kunnen opbouwen , maar als ik slechts 5000 euro waard ben voor mijn kinderen , hoeveel denken jullie dan dat mijn kinderen mij nog waard zijn ????
en dan denk ik terug aan de slapeloze nachten dat ze ziek waren , de problemen die ik voor ze op school heb moeten oplossen , de centjes die ik soms uit eigen mond diende te sparen omdat ik ze alles wou geven , de jeugd die ze nu vergeten , zijn met zwembad in de tuin waar de kinderen in de buurt maar al te graag mee gebruik kwamen van nemen , de brommers in de tuin waar mijn man soms uren zat aan te sleutelen zodat ze toch maar konden blijven rijden , de bromfietsen die hij ze als zestienjarige gaf , weliswaar niet nieuw maar rijdend maar nooit goed genoeg in hun ogen ....

en de verhalen die ze nu rondstrooien over een jeugd waar hen alles ontbrak ook materieel , ja de fotoos zijn inderdaad ook verdwenen om het tegendeel te bewijzen ....

ik kan gelukkig eindelijk een punt zetten achter dat deel van mijn leven ...
kinderen nee die heb ik niet meer ....of moet een moeder alles kunnen vergeven ....ook dat ze 5000 euro belangrijker achtten dan al de liefde die een moeder heeft voor haar kinderen .....

gelukkig heeft mijn vrijheid geen prijskaartje en ben ik blij dat ik eindelijk alles achter me kan laten , weliswaar zonder kinderen of kleinkinderen , maar zal ik ze ooit missen????

er zijn zoveel andere dingen in het leven die ik belangrijker acht dan geld .... maar dat zullen zij waarschijnlijk toch nooit beseffen ....
Uw verhaal grijpt me heel erg aan.

Paulus.
Paulus is offline   Met citaat antwoorden