Los bericht bekijken
Oud 11 juli 2007, 14:15   #790
Libro
Secretaris-Generaal VN

Libro's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zyp Bekijk bericht
niet noodzakelijk, vrouwen kunnen evenzeer super ijdel zijn...

punt is dat het anders kan, velen het uitroepen dat het anders moet, maar weinigen de daad bij het woord voegen...

En spijtig is dat de personen met genoeg geld om te doen en kopen wat ze willen, veelal consequent kiezen voor de meeste luxe, de auto die hun het meest 'standing en aanzien' geeft, enz, dan de milieu-en/of veiligheids keuze. De fabrikanten volgen de vraag...

Als morgen diegene die het kunnen hybrides beginnen te kopen, dan zal het zeer snel betaalbaarder worden voor iedereen...
Luxehybrides bestaan gelukkig, alleen jammer dat alleen Lexus en in de toekomst Mercedes "democratische" hybrides fabriceren.

Citaat:
En ja, ik begrijp niet waarom een wagen 200+ moet kunnen rijden als je 'maar' 120 mag... ik heb al vele redenen gehoord, maar zelden of nooit een goeie....
Da's uw mening, ik denk daar anders over maar nu wacht de pizza.
Support the country you live in or live in the country you support.
Libro is nu online   Met citaat antwoorden