Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door oz457
Brussel is recentelijk overspoeld door zigeunerbendes die bedelend door de stad trekken.
De vrouwen misbruiken kinderen om mensen een gevoel van medelijden te scheppen om zo hun slachtoffers geld af te luizen.
Je ziet ze lopen met hun potje met geld, steken het bekertje onder je neus en ze hebben nog het lef om van hun oren te maken als je 'maar' € 0,50 hebt gegeven.
Een fraai gezicht voor de duizenden toeristen die dagelijks komen afzakken naar Brussel.
Bovendien gebruiken deze vrouwen, die rondkuieren met hun baby op hun arm, hun oudere kinderen om de mensen te intimideren.
Naar aanleiding van overlast en intimidaties die ik en mijn vriendin de laatste tijd over onze rug krijgen ben ik gaan klacht neerleggen tegen deze bedelaars bij de politie.
Het antwoord van de politie is bedroevend:
'we kunnen niets doen. We pakken ze regelmatig op, maar het is dweilen met de kraan open. Als ze terug uit het politiebureau zijn verdwenen zijn ze terug herbegonnen met te bedelen. De agente in kwestie was duidelijk: we kunnen en we MOGEN niets doen'.
Ik vraag me echt af waar het hier in ons land en Europa naartoe gaat? Het wilde westen? Moeten we als burger het recht in eigen handen nemen?
Deze zigeuners hebben 2 benen, 2 armen en ook een brein, dus die kunnen even goed werken als wij domme Belgen die ons blauw betalen aan belastingen.
Bovendien heb ik verschillende keren gezien dat geintimideerde toeristen 10 20 en 30 euro's toestopten. Op het einde van de dag heb ik nog verre van zo veel verdient.
Is dit dan het resultaat van het 'multiculturele' Europa. Naar verluidt zijn er zo'n 1miljoen zigueners. Dat belooft...
|
Roemenie heeft 4 miljoen zigeuners ,dus er komen er nog een paar miljoen bij het komend jaar.
Ze kunnen het beste naar Brussel gaan want , ze verstaan /of spreken veel beter Frans dan Nederlands