Los bericht bekijken
Oud 11 juli 2007, 17:57   #259
Groentje-18
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
ik spreek dat helemaal niet tegen! Maar is de kwaliteit van hun haar gebaat met het gebruik van die Fructis producten?
Die vraag geldt toch evenzeer voor "echte françaises"? Zo eenduidig zijn fysische kenmerken ook weer niet horende bij een bepaalde bevolkingsgroep.

Citaat:
Staat er op het flesje voor bruinharigen een blonde schone aan te prijzen dat er kastanje-whatever in die shampoo zit? Nee, dan staat er een kastanjebruine schoonheid op het product.
En op die voor blonde haren met kamille-extract blabla staat een blonde schone.

Iemand met blond krulhaar zal weer andere producten gebruiken dan iemand met zwart kroeshaar: degenen die het aanprijzen zullen dan gelijkaardig haar hebben.

Een lichtbeige font de teint heb ik nog nooit zien aanprijzen door een ebbenhouten schoonheid uit centraal Afrika, en die producten voor zwarten die een zijdeglans gaven aan de huid werd helemaal niet door een blanke blondine aangeprezen, want indien die begint te blinken denkt iedereen dat ze iets aan haar vettige huid moet doen.

Blijkbaar te moeilijk om te snappen voor sommige forummers.
Als ik me niet vergis heeft het fructis gamma geen shampoo's voor specifieke haarkleuren.