Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Edina
Ik heb wel ontkend dat het nut heeft in de bestrijding van peniskanker én ik betwijfel het nut in de bestrijding van HIV
|
Dat komt dus goed overeen met wat ik zei dat je zei.
Citaat:
Het feit dat jij nu al verschillende pagina's lang zit te beweren dat besnijdenis peniskanker onmogelijk maakt, vind ik ronduit bespottelijk.
|
En weer eens weet Edina het beter dan de medische wereld. Ik zeg ook "zo goed als onmogelijk." In de geneeskunde is niets 100%. Het is niet omdat nog nooit iemand die besneden is peniskanker heeft gekregen, dat dit ook nooit zal gebeuren.
Je kan wel zeggen dat het zo goed als onmogelijk is.
Citaat:
Hun motieven zijn nochtans simpel: het zijn groepen vanuit verschillende hoeken die geconfronteerd werden met de nadelige gevolgen van besnijdenis. Meer moet je er echt niet achter zoeken.
|
God, Edina, wat ben je vermoeiend.
Is het nu zo moeilijk te begrijpen dat een drukkingsgroep niet de meest objectieve bron van informatie is?
Je kent trouwens hun motieven niet. Voor hetzelfde geld zijn het een soort godsdienstfanatici.
Je bent echt vermoeiend, Edina.
Is het zo moeilijk voor jou om even de feiten te bekijken en niet je groot gelijk? Ben je echt niet in staat om een genuanceerde opinie te vormen?