We zitten ondertussen al aan de 11de forummer van de week, Liberalist_NL heeft zijn opvolger gekozen, de gelukkige is Heftruk, hij omschrijft zichzelf als:
Zoals algemeen wel bekend zal zijn, sta ik de libertaire ideologie voor (ook wel het klassiek-liberalisme genoemd) en trek ik daarin aan het anarcho-kapitalistische eind. Op economisch vlak ben ik aanhanger van de Oostenrijkse economische school van von Mises (mises.org). Nationalisme is niet (meer) mijn ding, al koester ik een grote liefde voor de dijlestad Mechelen, mijn gekoesterde thuishaven, en ligt ook de Heel-Nederlandse gedachte binnen mijn interesseveld. Het democratisch ideaal heb ik reeds lang afgeschreven.
Ik ben momenteel 19, werk als seizoensarbeider in een doe-het-zelf-zaak en heb plannen voor toekomstige studies. Verder hou ik van gamen, metalconcerten, shoppen met Kim en forumbarbecue's. Ik ben homoseksueel, al zal dat met mijn avatar reeds duidelijk zijn (een primeur voor de forumsessies!

). Af en toe schrijf ik kortverhalen (waar ik goeie reacties op krijg), hoewel de meeste lectuur in mijn hoofd blijft steken. Ik hoop ooit een soort van anarcho-kapitalistisch blad op te richten, een beweging in gang te zetten en misschien wel mijn idealen in concrete plannen en streven te gieten (je bent jong en je droomt graag..).