Los bericht bekijken
Oud 12 juli 2007, 09:29   #250
Morduk
Parlementsvoorzitter

Morduk's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dycore Bekijk bericht
Daar gaat het nou net om. Als we het probleem serieus nemen dan wordt iedereen ongelukkig.
Er is een groot verschil tussen een probleem serieus nemen en het opblazen tot apocalyptische proporties met de boodschap 'too late to repent'.

Citaat:
Gezien iedereen uit is op een mooi leventje,
Laat me raden, jij kickt op een ongelukkig, lelijk leven. Besef dan dat je een uitzondering bent.

Citaat:
zal het probleem nooit serieus genomen worden.
En daar help jij nochtans grondig aan mee. Wanneer men praat over mensen laten creperen, heb ik nogal de neiging om mezelf in dergelijke situatie voor te stellen. Noem het empathie.

Citaat:
U wil de waarheid niet onder ogen zien en uw wil de waarheid niet aan anderen tonen. Omdat u meent dat dit een negatieve impact op uw leven en het leven van uw naasten zou hebben.
Tja, jij weet blijkbaar veel van mijn leven.

De waarheid is dat ik mijn kinderen voorhoud dat ze nog wel degelijk een toekomst hebben. Het kan me niet schelen of dat dat jouw waarheid is, voor mij loont ze de moeite en het belet me tevens om hun leven 'pijnloos' te beëindigen wegens uitzichtloos.

Citaat:
Business as usual? Inderdaad. Hopeloos. The engine never stops. Hip hip hoera voor de onoverwinnelijke mensheid. Het meest destructieve en sadistische schepsel op aarde.
Exactly my point. Het cultiveren van dergelijke mensenhaat is werkelijk productief. Dat brengt echt het beste in de mensen naar boven.