Los bericht bekijken
Oud 15 juli 2007, 19:58   #230
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nynorsk Bekijk bericht
Ik vraag me soms af hoe jij leest. Lees je de ene zin wel en de andere niet? Of lees je ze allemaal maar vergeet je de helft meteen?

Soit, ik schreef:

En nog een kleine correctie: het gaat vanzelfsprekend niet over een representatieve vertegenwoordiging van de bevolking in de bedrijven, maar om een representatieve vertegenwoording van de kandidatenpool in de bedrijven.

Verder lijk je niet het flauwste benul te hebben wie die mensen zijn die studentenjobs en vakantiejobs invullen, maar daar hebben anderen je al op gewezen.
Kan goed zijn. Het is dan ook weeral een aantal jaren geleden dat het tot mijn functie behoorde om de pool aan studentenjobs aan te werven in een grote Amerikaanse firma. Maar het gaat snel tegenwoordig. Waarschijnlijk is de vraag naar competente jobstudenten in het Mechelse stadsbestuur totaal anders dan degenen die ik nodig had.

Citaat:
het gaat vanzelfsprekend niet over een representatieve vertegenwoordiging van de bevolking in de bedrijven, maar om een representatieve vertegenwoording van de kandidatenpool in de bedrijven.

wie zegt dat?
Hoe geraak je aan het voorgestelde quotum van 50/50 indien je 100 witte kandidaten in je pool hebt zitten tegen 50 bruine?

Als je op voorhand zegt dat je 50/50 wil gaan om de "afspiegeling van de bevolking" te vertegenwoordigen, waarom denk jij dan dat het over de "afspiegeling van de kandidatenpool" zou gaan?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden