Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door el_duvel
ik zei het toch dat je het ging weerleggen zonder argumentatie...
zo typisch aan VB'ers
1. wel juist voor verkiezingen gaven ze het zelf toe en hebben ze gauw gauw zo een congresje samengesteld.... op een paar weekjes kan je geen conomische planning maken
2. je beweert fout op alles : argumentatie ? voorbeelden ?
3. man toch kijk rond je heen en vraag het de mensen
trouwens laatste verkiezingen waren een voorbeeld van de proteststemmers waarom haalt LDD dan zoveel stemmen van VB weg denk je
inderdaad er is een alternatief voor de proteststemmers...
5. de vakbonden moeten rechtspersoonlijkheid krijgen, ondernemingsraden moeten opgericht : lees tussen de regels.....
6. Noem je deze fout : lees de geschiedenis mijn beste. Filip Dewinter en Vanhecke hebben wanneer ze jonger waren meegewerkt aan de golven van geweld in Brugge . Waren zij geen lid van NJSV. Lees toch eens na man voor je weerlegt.
Conclusie : ik weet genoeg over VB. Jij echter daar stel ik mij echt vragen bij...
|
1. Fout ! Daar ging meer dan drie maanden voorbereiding aan vooraf !
2. Juist ! een pak proteststemmers, twijfelaars last-minute-kiezers zijn gaan kiezen voor JMDD
3. JUIST ! Vakbonden moeten rechtspersoonlijkheid krijgen en niet ongestraft en onbestraft de boel op stelten zetten, met wilde stakingen de burgers gijzelen met trein, tram, bus of vliegtuig. Stakingsrecht moet gegarandeerd blijven, maar de diensten moeten verzekerd blijven ! Het is uiteindelijk ook de burger die het slachtoffer is van alles !
4. Filip Dewinter én Frank Vanhecke en de golven van geweld ??? Ja, zoals dit weekend op de Euro Gay Games ???
wooowwhhh geweldig !