Het "partijslaafje" heeft wel niet op Spa gestemd op 10juni en heeft wel degelijk een eigen mening. Natuurlijk dat iemand die enkel in slogantaal kan schrijven zoiets nog niet door heeft.
Na 10 juni heb ik ook een schrijven gericht aan enkele mensen binnen Spa en reactie gekregen. Men is niet afgerekend door de PS, men is wel afgerekend op de medewerking aan het generatiepact, de overuren, all-in en plus-minus akkoorden,...
Ik hoop dan ook dat ik mee in de werkgroep terecht kom die de koers voor de komende jaren kan uitstippelen. Deze zal hopelijk worden samengesteld na de partijdagen. En geloof me vrij dat als dit zou gebeuren ik er alles aan zal doen om duidelijk te maken dat het standpunt aangaande een eventuele splitsing een flagrante nee moet zijn. Of het zover komst is afwachten natuurlijk.
En ik zeg niet dat de Spa tegen de vooruitgang van de Vlaming is, ik zeg juist dat U geliefkoosde rechtse partijtjes dat wel zijn.
Begrijpend lezen is nu éénmaal niet makkelijk, het is U vergeven. Gooi er maar een one-liner tegenaan !
Laatst gewijzigd door hurycane : 16 juli 2007 om 22:22.
|