Los bericht bekijken
Oud 17 juli 2007, 11:26   #1
Libro
Secretaris-Generaal VN

Libro's schermafbeelding

Standaard Meester, hoe overval ik een bank?

"Patrick Lacroix wil voor de klas staan

"di 17/07/07 - Gewezen topgangster Patrick Lacroix wil lesgeven in het volwassenenonderwijs. De man zat 14 jaar in de cel, maar haalde daar zijn licentiaatsdiploma Germaanse Talen.

Lacroix werd onder meer veroordeeld voor zijn betrokkenheid bij de ontvoering van oud-premier Paul Vanden Boeynants en enkele bankovervallen.

In de gevangenis haalde de gangster eerst zijn diploma van het secundair onderwijs. Nadien stortte hij zich op verschillende talen en studeerde hij Germaanse Talen aan de universiteit.

Voor de mondelinge examens kwamen de professoren naar de gevangenis.

"Ik heb onnoemelijk veel spijt van mijn daden, maar hoop dat ik kan bewijzen dat mensen zoals ik toch hun leven ten goede kunnen veranderen", zegt Lacroix.

Lacroix wacht nog op een handtekening van het ministerie van Onderwijs en zou dan volgend schooljaar voor de klas staan." Bron: www.vrtnieuws.net

Support the country you live in or live in the country you support.

Laatst gewijzigd door Libro : 17 juli 2007 om 11:27.
Libro is offline   Met citaat antwoorden