Los bericht bekijken
Oud 17 juli 2007, 21:43   #252
hurycane
Provinciaal Gedeputeerde

hurycane's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan Meuleman Bekijk bericht
Waar heb ik gesproken over ABVV of Pvda? In uw dromen?
Droom gerust verder. Vlaanderen wordt onafhankelijk. Dat willen meer en meer mensen. Ze zijn gewoon de arrogante fraudeurs uit het zuiden beu.
En wie zijn die arrogante fraudeurs? Uw vriendjes uit de PS. Ze doen niets om de werkloosheid te minderen. En maar kankeren op de werkgevers. Zelf niets doen, want hoe minder werklozen hoe minder inkomsten. En de domme Vlaming naar betalen. En de nog dommere geeft ze nog gelijk.

Er zijn twee redenen om tegen een splitsing te zijn :
1. Ofwel ben je niet op de hoogte van het werkelijke reilen en zeilen in de "Belgische" politiek en begrijp je dus niets van de situatie. Dan is het jammer dat je dit verkeerde standpunt inneemt omdat je slecht bent geïnformeerd. => in dat geval ben je dom en naïef
2. Ofwel "eet" je mee uit de hand van het Belgische establishment en moet je in je eigenbelang België verdedigen, wat dan laf is om zo te verhinderen dat Vlaanderen zich verder ontplooit. => in dat geval ben je ter slechte trouw.

Het is duidelijk dat gij mee eet uit de hand van het establishment.
U analyses zijn echt ongeloofelijk. Kan niet wachten om op het werk te zeggen tegen mijn collega's dat ik iemand ben van het establishment. We gaan met zijn allen weer een plezante shift tegemoet, dat wordt lachen...

Haja, zeg nu maar ineens dat ik dom en naïef ben, dan zijn we daar ook weeral vanaf (is dan trouwens de tweede maal dat U dit zegt, te dicht bij ne papegaai gestaan misschien ?) Ge ziet hé, idiote opmerkingen maken kan iedereen, zelfs ik !
hurycane is offline   Met citaat antwoorden