Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Niels!
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Thomas Heynderickx
Niels,
u moet oppassen, u schaadt met deze redevoering ook de etisch conservatieve die wel open staat (welleswaar na onderzoek ) voor het homo's die kinderen adopteren. U valt hier het klassiek huwelijk aan en dat kan ik niet goedkeuren. Zoals er niks verkeerd is met een ongetrouwde moeder, is er ook NIKS verkeerd met een gewoon klassiek kopppel. Strakst wordt DAT nog als abnormaal aanschouwd. En dat is even discriminerend.
Voor mij en bartje gaat het om MENSEN:
Ook hier bent u niet voorzichtig genoeg, ook voor mij zijn homoseksuelen mensen. Ondanks dat ik op het moment tegen dit voorstel ben ( onderzoek zou mij kunnen van gedacht doen veranderen ).
-> Niels, wees intervolg een beetje voorzichtiger met je uitspraken. Er zijn ook verdraagzame etische conservatieven.
[/i]
|
Thomas, een spreekwoord zegt: "schoenmaker blijf bij je leest". Ik viel hier dus niemand aan en die post van mij was dus tegen Peace bedoeld. Als u dat opneemt als een belediging aan het adres van het traditionele huwelijk is dat uw probleem. Maar eigenlijk zeg je daar zoiets.......ook het traditionele huwelijk heeft gefaald, kijk maar naar de vele ontwrichte gezinnen die er zijn. Dat ik daarom moet opletten met mn uitspraken: dat bepaal ik zelf wel 
|
Ik vraag mij alleen maar af Niels! waarom het homohuwelijk niet zou mogen "uitgescholden" worden en het tradiotioneel huwelijk wel

. Toch niet logisch?
En u vergeet het belangrijkste uit mijn post:
ook voor mij zijn homoseksuelen mensen.