Los bericht bekijken
Oud 19 juli 2007, 10:13   #15218
Firestone
Secretaris-Generaal VN

Firestone's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus Bekijk bericht
Tuurlijk, maar jij gaat omgekeerd te werk.

De NWO theorie vertrekt vanuit de feiten die aanwijzen dat men bezig is met een sinister plan om een wereldregering op te zetten. Jij redeneert vanuit het algemene gezegde "eendracht maakt macht", "internationale samenwerking is nooit slecht", etc... en gaat dat zo goedkeuren, zonder te kijken naar de motivaties erachter, die als men het bestudeert enorm duidelijkk zijn.
Onzin.

Jij vertrekt net niet van de "feiten".

Telkens wij één van jouw "feiten" aanvechten of aantonen dat deze "feiten" helemaal geen feiten zijn, is jouw reactie dat we op details zitten te vitten en dat we veeleer de "big picture", de "gestalt" moeten bekijken.

Maar zo werkt het niet.

Zowel in de 9/11-inside job theorie als in de meer algemene NWO-theorie is het jou (of anderen) nog niet gelukt één bewijs hard te maken.

Ik ben niet geïnteresseerd in roddels, in beweringen die iemand ooit maakte, in afgeslachte of verkeerd geïnterpreteerde citaten. Ik ben ouderwets, exodus. Ik ben geïnteresseerd in onderbouwde bewijzen, liefst met meerdere bronnen. Dat deze niet komen is een teken aan de wand.

Ik heb in de andere thread ("War on Terror") gezien dat we weer terug naar af zijn. Levende kapers, Silverstein's winsten, de wargames, ... al onze goede oude vrienden zijn er weer!

Ik zal er niet opnieuw op ingaan. Deze beweringen zijn al zo vaak ontkracht dat het zinloos is daar nogmaals op terug te komen. Wie in deze zever nog gelooft, tja ...

Trouwens, mocht ik op één van deze manifest valse beweringen toch ingaan dan komen andere believers weer bleiten dat ik de "zwake argumenten" eruit pik.

Laatst gewijzigd door Firestone : 19 juli 2007 om 10:13.
Firestone is offline   Met citaat antwoorden