Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door solidarnosc
Ik vond de reactie van de meeste Franstaligen helemaal niet hysterisch. Er zitten er altijd een paar tussen maar die heb je aan beide kanten van de taalgrens als dit soort dingen zich voorvallen. 
|
Lees eens een Waalse krant, zou ik zeggen. Misschien dat ze rond deze periode nog mooiere koosnaampjes dan nazi en fascist voor ons hebben.
Het enige dat zo opvalt is dat Demotte en Verhofstadt er ook niks van bakten en dat daar met geen woord over gerept wordt. Voor iemand die ook wel een klaagzang zal hebben ingezet toen de media CAP zwaar aanpakten (tot en met security in de studio's toe) ben je nu wel weer erg blind. Heimelijk (maar de democraat in me laat dat niet volledig toe) hoop ik dat CAP'ers volgende keer door het regime plat worden geklopt en er bovendien geen letter over schrijft. Misschien zijn er tegen dan al wetten die de forum moderatie verplichten om het CAP te weren. Enfin... ik ben nogal een democraat, maar als ik iets niet kan hebben dan is het een selectieve democraat die enkel de manipulaties tegen eigen winkel kan zien.