Los bericht bekijken
Oud 23 juli 2007, 17:52   #11
Max van Dietschland
Perm. Vertegenwoordiger VN

Max van Dietschland's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Oberst Bekijk bericht
Het grote probleem is natuurlijk: waarheen met die miljoenen landloze joden? Indien er op deze vraag een goed antwoord op kan gevonden worden, komt er een einde aan het conflict. (nee, een nieuwe holocaust zie ik niet als een oplossing, Erik)
De oplossing die Max van Dietschland een tijd geleden voorstelde, namelijk duidelijke grenzen afbakenen (meer grondgebied voor de Palestijen) is een goede kortetermijnoplossing, maar ik geloof nooit dat de Arabische wereld hiermee tevreden zal zijn; hun uiteindelijke doel blijft de totale vernietiging van Israël en de terugname van hun oorspronkelijke gebieden.
Mijn voorstel werd tevens ook op hoongelach onthaalt van een aantal radicale zionisten hier op dit forum. Het joodse volk heeft zeker recht op een eigen land, en het zou ook voordelig zijn dat de vele landloze joden weten waarheen, maar hoe men nu in Israël bezig is, verdient men eigenlijk geen land en zeker niet het Heilige land.

Een andere optie zou kunnen zijn dat de JewSA de Azoren afkoopt van Portugal en daar zijn joden-enclave opbouwt. Ook Hawai komt in aanmerking.

https://x.com/dietschland

Laatst gewijzigd door Max van Dietschland : 23 juli 2007 om 17:59.
Max van Dietschland is offline   Met citaat antwoorden