Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vavli
Ik zie op de agenda van CAP limburg geen enkele activiteit: is er wel een evaluatie geweest van de verkiezingen? Zelfs dat niet of er is geen verslag van gebracht. Dan is het een beetje moeilijk om naar een verghadering te gaan, niet?
Maar ik heb mijn keuze gemaakt nadat CAP koos voor een vlucht vooruit zonder te zien of iedereen wel mee was. Op de eerste CAPconferentie waren een 500 a 600 aanwezigen op de twee volgende natioanle bijeenkomsten ging het naar 250 en daarna 120.
Ik ben dus echt benieuwd of CAP zich kan herpakken en op de conferentie van oktober terug meer volk kan mobiliseren en uitgroeit tot meer dan de LSP en inedrdaad hier en daar een enkeling. Maar ik ga daar dus niet bij zijn vanwege geen gram geloof dat het inderdaad gaat lukken: CAP heeft zijn kansen verkeken: de analyse van SAP terzake bleek juist te zijn.
|
De PVDA haalt na 30 jaar een resultaat na de komma en ho wat zijn we toch goed bezig, wat maken we een vooruitgang en wat zijn die anderen die iets minder dan de helft van dat resultaat halen bij hun eerste deelname met een pak minder middelen en een pak minder bekende namen toch op hun bek gegaan. Als we de analyse van de SAP volgen dan hadden jullie beter ook niet aan de verkiezingen deelgenomen want jullie resultaat was in hun ogen ook slecht. Misschien stoppen jullie er ook beter mee want als het na 30 jaar nog steeds niet lukt is het maar de vraag of het de volgende keer wel raak zal zijn. Van Duppen stond volop in de belangstelling met zijn (goed) werk rond de Kiwi. Zal dit binnen een aantal jaar ook nog zijn en zo niet want wil dit dan zeggen over zijn kansen.
Moest u op de CAP site kijken (wat u wellicht regelmatig doen om te checken of ie nog bestaat) dan zou u zien dat er regelmatig nieuw materiaal opkomt en dingen plaatsvinden. Wat zal de toekomst bieden. Ik weet het niet. Bij de pakken blijven zitten in een hoekje is geen oplossing en met zijn allen lid worden van een partij die de meeste mensen in Vlaanderen na 30 kennen en desondanks de resultaten haalt die ze halen lijkt me geen alternatief. Kan CAP mee onderdeel van een alternatief worden. Misschien niet. Misschien wel. Het proberen waard. Enfin. Ik wil u niet demotiveren maar ik kan ook zeiken. Komen daar alleen geen van beiden een poot verder mee.