Los bericht bekijken
Oud 25 juli 2007, 09:24   #123
La Chunga
Minister

La Chunga's schermafbeelding

Standaard

De afgelopen drie weken in de Ardennen (Fraipont) doorgebracht en me op niet meer gefocust dan op het gezin, lange wandelingen en hier en daar wat gelezen ...

Ooit nog eens een reeks bij 'De Morgen' gekocht en daarvan las ik nu 'American Psycho' van Ellis, 'Slachthuis Vijf' van Vonnegut en 'Nana' van Zola. Verder 'Toespraken en Brieven' van Che Guevara en het grappige 'Het Communistisch Manifest' van Marx en Engels. Ook nog 'Tales from Shakespeare' door Charles en Mary Lamb en tot slot nog 'L'etranger' van Camus.
Tussendoor zitten lezen in het lijvige naslagwerk 'Schilderkunst van A tot Z' dat ik ooit eens in De Standaard Boekhandel voor een prikje op de kop tikte.

Nu ik met een frisse kop terug thuis ben, ga ik mezelf weer eens wat aan het schrijven zetten. Maar eerst nog wat van de beste jonge kaas ter wereld bikken ...Doolin uit Ierland. Een aanrader voor ieder die van kaas houdt.