Los bericht bekijken
Oud 25 juli 2007, 10:06   #254
Chipie
Banneling

Chipie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ericferemans Bekijk bericht
Blijkbaar is de verzorging in je huidige kliniek uitstekend.
Hierdoor kan je toegeven dat je in het nabije verleden de forumbezoekers bestookte met valse informatie (het gaat om maaltijdcheques).
Het geslacht van degene die mensen beletten om te eten en te kakken was me onbekend, het doet niet ter zake.
Dat hiertegen geprotesteerd wordt indien dit soort pesterijen aanhoudt lijkt me nu precies de functie van de vakbond. Indien dit pesten niet ophoudt en de bedrijfsleiding doet er niets aan dan wordt een staking onafwendbaar. Men dient dan niet de stakers met de vinger te wijzen: deze hebben immers geen enkel ander middel om een einde te stellen aan deze mistoestanden.
Waarom zou de vakbond dan deze mensen afvallen? Moeten ze lijdzaam toezien hoe een werksfeer onmogelijk wordt voor hun leden?

Ik denk dat de werkgever hier duidelijk verantwoordelijk is.
Dat men zijn halsstarrigheid dan met de vinger wijze. Dat men hem dan vervolge voor deze mistoestanden: hij is verantwoordelijk voor de ontstane situatie en kon deze oplossen. Het enige middel dat de werknemers hadden, een staking ontnemen zou inhouden dat men onmenselijkheid niet meer kan stoppen.

Dat de media constant de vakbonden willen pakken, en u ook blijft hierbij als een paal boven water staan. Misschien kan men de bourgeois passagiers de volgende keer anders aanpakken: geen eten op het vliegtuig, geen drinken en de toiletten op slot. En dan nog een paar uur vertragen. Je zal DAN wat horen
U kunt wsl niet lezen:
Dus U hebt geen stakers horen vertellen dat het over (bijkomende) maaltijdcheques ging en o.a. over het feit dat twee veiligheidsmannen tegen hun voeten kregen van die dame, omdat de ene zijn post verliet om naar de toilet te gaan en de andere zijn bokes begon op te eten (bokes omdat hij wsl geen maaltijdcheques meer had ) en dat die veiligheidsdienst dus stillag?
En voor de rest zijn sommige kiekens zotter als een achterdeur...
Hopelijk krijgen achterdeuren niet te veel te zeggen bij SP-a (en wordt hij buiten gekeerd, zoals bij andere partijen is gebeurd.)...
Chipie is offline   Met citaat antwoorden