Discussie: Kindertaal van LSP
Los bericht bekijken
Oud 28 juli 2007, 16:43   #50
Pelgrim
Secretaris-Generaal VN

Pelgrim's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles Bekijk bericht
Volgens mij heeft Pelgrim er weer niets van begrepen. Het VB is de grootste politieke partij geweest in Vlaanderen, is het nu duidelijk niet meer, en heeft nooit enige reële invloed gehad op het beleid.
En dan schrijf je:

Citaat:
Het VB heeft een onzettende deining veroorzaakt aan de oppervlakte, heeft de retoriek veranderd, heeft de fixatie van de media op moslims & allochtonen aangewakkerd, maar heeft geen letter aan het reële beleid veranderd.
het beleid is dan misschien nog niet beïnvloed geweest - al betwijfel ik dat sterk - maar de gevolgen zijn er wel.

Citaat:
Als er enige invloed is geweest, dan is deze positief geweest voor allochtonen: CGKR, anti-discriminatie-beleid, enzovoort
Vooral veel stof aan extreem rechts gegeven om hun eeuwige fabeltje over de profiterende allochtonen kracht bij te zetten. Op langere termijn is het cgkr en aanverwante een extra electoraal campagnewapen van het veebee gebleken. Ik zou het zogenaamde antidiscriminatiebeleid van de regering dan ook niet zomaar kritiekloos omarmen. Doorgaans komt het zelfs neer op een doodknuffelbeleid om mensen de mond te snoeren.
Pelgrim is offline   Met citaat antwoorden