Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dimitri
In mijn voorstel is er sprake van twee regeringen die samen de gezamenlijke bevoegdheden uitoefenen: de departementsministers van de Vlaamse regering en de departementsministers van de Nederlandse regering. Je hebt dan enkel een gemeenschappelijke minister nodig voor de bevoegdheden waarop samengewerkt wordt.
|
??
Laten we gewoon Vlaanderen ONafhankelijk maken en houden. Als we al zover geraken, gaan we ons weer niet te gauw afhankelijk maken van anderen. We willen en kunnen dan zelf beslissen. En samenwerken, dat gaat met gewone akkoorden, maar een gezamelijke minister, dat gaat me een beetje te ver.
Ik kan in de verste verte NIET begrijpen dat je twee totaal verschillende volken, die dan nog een verschillende taal hebben, wil laten trouwen. Nog niet eens verloven zou ik zeggen.
Zoals ik al eerder stelde: het is niet omdat ik goed met de buren omkan, dat ik hun dochter moet huwen he. Of met de buurvrouw zelf. Als ik echt wil neuken, kan dat met een mondeling akkoord, zonder dat er trouwen bij moet komen.
Primeur: Vrij Vlaanderen zal zeer binnenkort op de webstek een pleidooi zetten voor een scheuring van de taalunie en VOOR een aparte taal: het Algemeen Vlaams. Nederlanders begrijpen ons toch niet. ZELFS als we AN spreken, en heeft dus niks met de taal te maken, maar met andere ideeën.